Relacja marki
Relacja między konsumentem a marką, znana również jako Brand Relationship, to związek, który konsumenci, myślą, czują i mają z produktem lub marką firmy (Fournier, 1998; Veloutsou, 2007). Aby uzyskać więcej...
Kontynuuj czytanieRelacja między konsumentem a marką, znana również jako Brand Relationship, to związek, który konsumenci, myślą, czują i mają z produktem lub marką firmy (Fournier, 1998; Veloutsou, 2007). Aby uzyskać więcej...
Kontynuuj czytanieObrazek by/from Essjay Casual dating lub przypadkowy związek jest fizycznym i emocjonalnym związkiem między dwoma ludźmi które mogą mieć przypadkowy seks lub prawie seksualny związek niekoniecznie wymagający...
Kontynuuj czytanieObraz przez/od Essjay Casual sex to aktywność seksualna, która ma miejsce poza romantycznym związkiem i oznacza brak zaangażowania, emocjonalnego przywiązania lub znajomości między partnerami seksualnymi. Przykładami są...
Kontynuuj czytanieZdjęcia Pereca Partensky'ego z San Francisco, USA Koty i psy mają wiele interakcji. Naturalne instynkty każdego gatunku prowadzą do antagonistycznych interakcji, chociaż poszczególne zwierzęta mogą...
Kontynuuj czytanieW kontekście związków, chemia jest prostym "uczuciem", które dwoje ludzi otrzymuje, gdy łączy ich szczególny związek. Jest to impuls skłaniający do myślenia "Muszę...
Kontynuuj czytanieObraz by/from Citynoise Współczynnik zależności jest miarą stopnia pokrewieństwa (lub związku biologicznego) między dwoma osobnikami. Współczynnik pokrewieństwa został zdefiniowany przez Sewall'a...
Kontynuuj czytanieZaangażowana relacja to relacja międzyludzka oparta na uzgodnionym zobowiązaniu wobec siebie, obejmująca miłość, zaufanie, uczciwość, otwartość lub inne zachowania. Formy zaangażowanych relacji obejmują bliską przyjaźń,...
Kontynuuj czytanieObraz przez/od WikiMedia Commons Consanguinity ("związek krwi", z łaciny consanguinitas) jest własnością bycia z tego samego pokrewieństwa co inna osoba. W tym aspekcie, pokrewieństwo jest cechą...
Kontynuuj czytanieSystemy relacji z klientami (CRS) są wyspecjalizowanymi aplikacjami do zarządzania relacjami z klientami (CRM), które są wykorzystywane do obsługi transakcji firmy z jej klientami. Obecne systemy zarządzania relacjami z klientami integrują oprogramowanie...
Kontynuuj czytanieObraz by/from Laerd Statistics W statystykach korelacja lub zależność to dowolna zależność statystyczna, przyczynowa lub nie, między dwoma zmiennymi losowymi lub danymi dwudzielnymi. W najszerszym znaczeniu, korelacja jest...
Kontynuuj czytanie